Pages

Tuesday, March 8, 2011

Perlukah.



menitis air mataku
hilangnya sahabat sejati
yang riang dikau ku merindu
persahabatan abadi

setiap detik teringatkan dikau
walaupun kau pergi membawa diri
kasih sayang kita tidak terjangkau
ditemukan impian yang murni

perlukah daku ditinggalkan
perlukah engkau melupakanku
perlukah ada rasa kesangsian
perlukah ada rasa rindu

PERLUKAH by Forheart

- segalanya berubah sekelip mata. everythings. nobody know me. saya bukanlah seseorang yang mudah untuk meluahkan sesuatu. sikit tu ada la. tapi untuk meluahkan segalanya, no. sesetengah orang meluahkan apa yang dirasai di dalam blog. but not for me. its just only 10% that was story here. dan blog jugalah yang menyebabkan satu punca utama perkara itu berlaku. 3 tahun belum cukup untuk mengenal masyarakat sekeliling. hanya mampu ketawa kecil melihat sketsa kehidupan ini. ianya seperti satu mimpi ngeri yang dahsyat dalam hidup saya selama 3 tahun ini. kalau ada dijual mesin penyedut kenagan buruk, sayalah orang pertama yang akan beli! .

2 bulan sahaja lagi, saya bakal melangkah keluar dari bumi UTM ini. melangkah ke mana? masih lagi dalam dilema untuk sambung kos yang sama di UTM Skudai pula. sebab apa? sebab nak lari dari subjek mengira. senior2 yang kat sana cakap kami akan banyak belajar subjek mengira. so, thats the point. sebelum ni angan-angan nak ambik pertanian. tapi terpaksa membatalkn hasrat itu. risiko tinggi tu.

1 comments:

Sabihah on March 10, 2011 at 8:37 AM said...

salam ziarah dik. dalam dilema ye nak ambik course apa? UPU dah isi belum?

ramai jugak senior2 korang yang tukar course ambik human resource kat sini.ada juga yang ambil kemahiran hidup.tapi kena jadi tahun 1 balik la.sama juga kalau masuk U lain n sambung course lain..jadi tahun 1 balik.xpe,tenang2 ye.bila tiba masanya, awk akn ok. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 


JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 09/10

JKM KSS UTM,KL 09/10