Pages

Sunday, October 25, 2009

PERFUME, MESIR, FINAL DAN KOMITMEN


salam..
utk entry sblum nk menghadpi final exam ni, dan sebelum kesibukan melanda, bnyk bende yg nak diceritakan ni..pertama-tamanya, kejadian mlm td yg sedih jugak la..perfume HALEK yg bru dibeli tu pecah...perfume tu letak dlm laci, dah tu. mlm td igt nak kemas2 meja sikit. tengah dok mengemas2 tu, tah mcm mane boleh terlepas la..sayangnya. tak smpai separuh pon pakai. habis satu bilik berbau HALEK. bende dah jd nak buat mcm mane..ada hikmah2..

citer kedua pasal mlm td jugak. mlm td dpt mimpi yang menarik dan sedih. mimpi dpt tawaran sambung plajaran ke Mesir dan terpaksa meninggalkan keluarga dan kwn2 kt sini. memang sedih la mimpi tu..huhu..tp kalau jd knyataan pon bagus jugak..kalau dok jauh2 mungkin org lebih hargai kita..hehe..

citer ketiga pulak, ni dia main point dia. minggu dpn dah stat exam week. Hari isnin, rabu, jumaat,ahad dan khamis(12-11). bnyk xcover lg. main je memanjang. xtau la kenape sem ni xberape nak concentrate sgt..kat kelas pon ngantuk je..hmm..xyau la mcm mane nk jwb exam ni. tengok cary mark, hmm..lemah la. tah. wlau ape pun, buat jugak yg terbaik, kalau bukan utk diri sendiri, utk ibu bapa. ..ok, gud luck smua!:)

citer terakhir ni pulak pasal komitmen terhadap jkm dan lain2. insyaallah, sy msih lg berkhidmat utk jkm akan dtg. setelah memikirkan baik buruknya..akhirnya berubah hati juga. sayang dgn jkm. susah nak buang. huhu..dan dan harap supaya pihak2 berkenaan faham. sy punya tangungjawab besar dan bukan sya nak melarikan diri dar prgrm 2 itu. tetapi tah..sy xpernah pun pikir nak lari ke nak jauhkan diri ke. sy masih lg mnyokong..jgn kerana beberapa program yg kami tidak turut serta, kami telah dilabel dgn mcm2. harap pihak2 berkenaan faham..

rasenye setakat ni je..nk sambung study..hehe..marketing bnyk xbace lg ni.

wish all of the student especially student UTM,KL...GOOD LUCK.!:)


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 09/10

JKM KSS UTM,KL 09/10