Pages

Friday, October 1, 2010

something wrong.




pagi tadi g kelas larik ngan hanis naik basikal. best. hari ni hari kedua. minggu lpas first time bengkel larik . pastu encik faizal bahagikan kumpulan. satu kumpulan 3 orang. group kitorang ngan asyraf n bina. teruja kot nak buat. ye la hari-hari dok kelas dgar lecturer, tapi kali ni kitorang kene buat praktikal. memang la best. al kisah time tengah buat larik selari, tiba-tiba rasa mata macam kabur-kabur. tapi saya abaikan je sebab bende biasa kan. pastu kabur ni dah semacam. oksigen tak naik kat kepala. pastu buat bodoh je. konon-konon g tolong dorang la kt mesin. pastu cakap kat hanis " hanis, rasa macam nak pengsan, kabur la mata"

Hanis : " eh, duduk la. ni berdiri lama sangat kot. nak kata tak makan, pagi td makan kan ?". dua tiga saat lepas tu.

tuuuuuuuup. dah tak ingat apa yang berlaku. sedar-sedar semua dah kerumun kat kerusi. sakit kepala ya ampun. hanis cakap
" tadi bella jatuh. pengsan dah. kepala terantuk kat lantai tu"

semua lecturer ngan staf yang ada kat situ siap panggil ambulan. dah cakap tak nak. tak de ape2 la. konon-konon bangun balik nak tgok dorang buat larik. sekali ambulan datang. ya allah. time tu jina kene serangan jan tung dia. sesak nafas. sekali bawak dia g klinik. serius ini first time pengsan dan tak tau ape sebabnya.

sampai kat klinik, mintak maaf saya terpaksa cakap. pengurusan pejabat klinik sangat teruk. saya tak nak cakap apa yang berlaku. biarlah mereka sedar apa yang berlaku tadi pastinya akan menjadi buah mulut pesakit seterusnya.

dah check semua : tekanan darah rendah. g ambik darah. cucuk. minggu depan baru dapat result. dokter cakap mungkin ada kaitan dengan jantung. pastu dokter ada tanya : kamu strees ke?. err. tah la dokter. ye kot. '_'


p/s: mohon doa semua ye..( kepala masih berdenyut2. benjol.) huhu

1 comments:

::Aliffadhol:: on October 4, 2010 at 8:46 AM said...

Setiap penyakit ada ubatnya,usaha+doa+tawakkal...(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 09/10

JKM KSS UTM,KL 09/10