Pages

Sunday, September 27, 2009

eid- mubarak


time g beraye kt umah syidah..huhu

ngan mak kt umah bah jam
family picture
family picture juge..
Shikin n syidah..
ngan syidah..huhu


salam...lame xjenguk blog ni. seminggu berholiday raya..raya tahun ni xde ape2 sangat. dan peristiwa2 yg menyakitkan hati pada raya kedua tu memang xboleh nak dilupakan. bile dipikir2kan balik memang sakit betul la hati ni. tapi nak buat mcm mane. kita xboleh nak mlawan takdir. ada hikmah Allah uji kami anak beranak mcm ni..

dah3..kita tinggalkan bende2 ni..masuk bende yg best2 sikit la..huhu.kan raye. raya ke 5 lepas saya dan shikin beraya ke rumah syidah.kt tali air dua tu. yg dekat ngan penggambaran Nur kasih tuu.hehehe..pomot nih..rindunya kat diorang xterkata..dok berborak citer tu,citer ni sampai la satu cte pasal kawan kami sorg tu-atika . ada khabar berita yg kurg baik disebarkan pasal dia. kitorg ponxtau kesahihan nye. nak tanye dia takut dia kecik hati sebab ni bende besar. melibatkan maruah dia. mintak maaf tikah..

dok raye sini sane..perhati kawan2..sume dah lain..cume segelintir je yg still same dan xberubah.hmm..xtau la mcm mane nk ckp. masing2 dah ada pendirian masing2. to shikin n syidah.thanks 4 being my best fren..korang memang memahami aku...huhu..dah3.kembang pulak kang diorang ni..hehe.

malas nak menaip da..juz nak post gambar2 yg diambil mnggunakan Olympus yg bru dibeli mgu lepas..huhu..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 09/10

JKM KSS UTM,KL 09/10