Pages

Saturday, June 13, 2009

singgah kejap ke muktamar








ni sume gambar time muktamar pas mgu lpas. sekejap je pergi.dpt tgok gerai2 kt sekitar stadium tu je..xsmpt msuk.yang bestnya, semua barang yang dijual adalah produk muslim. ha.. en. hairuzzafwan( lecturer P.p) pun meniaga..huhu.tapi xdpt masuk stadium tu tengok muktamarnya. memang rugi la jugak. nak buat macam mane.Pasal time tu nak balik kampung kat banting. hmm.. 2 hri lpas tu mak dgn abah eksiden time kat shah alam nak pergi JAIS uruskan pasal ape tah. hmm.. kes langgar lari . hbis ditinggal mcm tu je. bumper kereta dpn hbis remuk. hantar bengkel kene hampir RM 600 la jugak. huh.

1 comments:

::Aliffadhol:: on June 14, 2009 at 8:57 AM said...

hantar bengkel kene hampir RM 600 la jugak. huh.

huhuhu..
xbek ngeluh g2..

setiap yang berlaku ada hikmahnya..


bgusla g muktamar...
xsempat g ari2...hmm...
unity government ?? ulas sket...
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 08/09

JKM KSS UTM,KL 09/10

JKM KSS UTM,KL 09/10